Any Norwegian users here with Norwegian language translation?

Hoping that someone has taken the time to this tedious work!?



Google translate fails with style am i afraid.



I am making a translation myself that i will release soon but for now i was hoping to save some time.



Cheers

En ting som kansje er enklere er å laste ned f.eks dansk og bruke google translate på den fila.



Norsk og dansk er jo temlig likt i utgangspunktet.



Selv har jeg oversatt Storefront og noe backend men har en LANG vei å gå enda.

Hei,



Jeg jobber nÃ¥ med en komplett oversettelse av alle parametre til CS-Cart 2.14 til Norsk… Dette er et initiative jeg har valgt Ã¥ gjøre fordi jeg liker CS-Cart veldig godt :wink: og tenker Ã¥ bruke løsningen.



Derimot er det mange parametre og ord som kan ha flere alternative oversettelser. Og, i og med at det ikke er noen veiledning for oversettelse, hadde jeg satt stor pris på å få tilgang til de ufullstendige oversettelsene som Norske brukere av CS-Cart har gjort.



Er det noen som er villig til å dele?



Jeg ønsker å sammenlikne parametre og alternative tolkninger av ordbruk, slik at den Norske oversettelsen blir av god kvalitet, og til glede for alle Nordmenn :smiley:



Merk at jeg har allerede sett på den Danske oversettelsen, som er meget dårlig. Det ser nesten identisk ut som en oversettelse direkte fra google translate, uten å ha jobbet med å få tekstene til å bli riktige. Derfor er den Danske oversettelsen lite verdt.



Takker pÃ¥ forhÃ¥nd…

[quote name=‘daskog’]Hoping that someone has taken the time to this tedious work!?



Google translate fails with style am i afraid.



I am making a translation myself that i will release soon but for now i was hoping to save some time.



Cheers[/QUOTE]





Please see this post. :smiley: