Jump to content

energothemes's Content

There have been 44 items by energothemes (Search limited from 13-May 20)



Sort by                Order  

#338142 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 02 April 2021 - 01:10 PM in Store Design & Templates

Dear all,
 

We'd just like to wish everybody a very Happy Easter!      :)

 

We have also prepared for you a 20% Easter Discount on VIVAshop theme new licenses.

 

Simply use the following coupon code at checkout: EASTER2021

 

 

MP-Easter-2021.jpg




#337289 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 04 March 2021 - 04:33 PM in Store Design & Templates

You are right, no theme needs to support another plugin. however, no theme does not have to break the standard functionality of any other plugin. For example, these plugins work in a responsive theme.

 

Dear teosu,

 

Unfortunately it still does not seem to be clear to you. It’s not the theme which brakes the add-on functionality, it’s the add-on which brakes the functionality of a theme, if that add-on was not specifically adapted to the theme code. Again, in CS-Cart, the add-ons need to be compatible with themes, not vice versa. 
 
CS-Cart themselves do not offer support for fixing issues with third party themes or third party add-ons, as they are not the original developers. This is only logical and normal in this industry.
 
Some third party add-ons may work with simple responsive themes, just because they are simple or slightly modified, they are not as complex as VIVAshop. Or those third party add-ons may work with other themes because compatibility was specifically developed by the add-on developers. Also, most probably you had not tried all themes on the market, as if you did, you would definitely see other themes affected by third party add-ons which were not designed to work with those themes.
 
An add-on is adding functionality and/or design elements, so when you install it, it’s like you do some custom modifications to your site. These add-ons, depending on the way they are built, they might interfere with the code of the theme you have installed, by overwriting its code for example. In this case issues might appear on your site. To fix these issues, the add-on developer needs to adapt the code in order to ensure compatibility with the respective theme. This may happen not only to the VIVAshop theme, but to any other theme which was not developed by the respective addon developer, and for which compatibility was not developed.
 
Therefore, to make a third party add-on compatible with a theme you need to specifically build such compatibility when and if required, and no theme is designed to work with all possible third party add-ons on the market, that will actually be literally impossible, thus the reason no theme developers will ever provide support for products which were not developed by them. Installing any other third party add-ons is your own sole responsibility, whereas our only responsibility and obligation is to ensure support for our own products. 
 
 
 

Kind regards,

EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#337283 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 04 March 2021 - 12:32 PM in Store Design & Templates

Hi Energo Support Team,

 

I just want to let you know that your service is superb and that all of my raised ticket has been dealt with speed. Keep up the good work.

 

Dear fbranjo,

 

Thank you for your kind appreciation and we love the fact that you're happy with us! 

 

We can assure you that our services will always be top-notch, just as they've always been.

 

 

 

Kind regards,

EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#337282 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 04 March 2021 - 12:27 PM in Store Design & Templates

 

vivashop not compatible with the following alexbranding addons

 

Intellectual selection of products in block (analogues, accessories) by features 
SEO pages for filters

 

 

Dear teosu,

 

The theme was never supposed to be compatible with any third party add-ons and we have never advertised as such. In CS-Cart add-ons are developed and designed for themes, not vice versa, and no theme developer will ever guarantee any compatibility with any third party add-ons which were not developed by them. So, for any issues related to any third party add-ons you have installed, other than the ones developed by us, you will need to contact the third party add-on developer for assistance. As clearly mentioned on our site, the theme was developed and designed to work with CS-Cart and Multi-Vendor software including the default add-ons these come with, so our bug free guarantee will cover compatibility with CS-Cart and Multi-Vendor only.
 
For any third party developer could only be a good thing to adapt their add-ons to the VIVAshop theme, as being the most popular theme our there, there is a high probability that a customer using their add-ons could be using VIVAshop as well. For this reason we are open to cooperate and help companies adapt their add-ons to the VIVAshop theme. Our partners Cart-Power and Simtech already started this process so we invite any add-on developer contact us if needed.
 
 
 

Kind regards,

EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#337281 Anyone Updated From Vivashop 2.xx To Version 3.x?

Posted by energothemes on 04 March 2021 - 12:24 PM in Store Design & Templates

OK. So I took your advice and have turned those off for phone, supposedly. But they are still showing up for me in Safari, Chrome, and Firefox on an iPhone 12. Also in responsive design mode in Firefox for Mac.

 

Dear kingsleypress,
 
We do not see how one could possibly be confused by the 2 menus at the top of the mobile version, nor has anybody ever complained as getting confused by them. Since you also have the top menus on Desktop, we do not recommend disabling them on mobiles, as that will most probably become confusing for users, since they could not find the respective links which are present on Desktop.
 
However, if you really want to disable the 2 left and right top menus, please note that VIVAshop has a separate grid for Desktop and a separate grid for Mobile and Tablet. You simply need to disable the entire Mobile/Tablet grid, or only the desired grids containing the “Top left menu” or “Top right menu” inside the Mobile/Tablet grid. Please refer to the image below.
 
right-menu-disable-mobile.jpg
 
 
 

Kind regards,

EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#337280 Anyone Updated From Vivashop 2.xx To Version 3.x?

Posted by energothemes on 04 March 2021 - 12:21 PM in Store Design & Templates

I have also updated to this theme from Energot 2.25. VivaShop 3 overall is a beautiful theme and i love it.

 

However, there is currently a 'Bug' that affects iPad Safari and Chrome users where your site will not display the headers/footers correctly - and therefore makes it impossible for these users to browse your store  :-(

 

I have been assured that they are working on a fix for the bug.

 

Dear rtsMARK,
 
As mentioned in our email, this has already been fixed in the latest VIVAshop 3.2 version, so please make sure to update your site by following the theme documentation guide HERE
 
 

Kind regards,

EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#336379 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 08 February 2021 - 05:44 PM in Store Design & Templates

Hey guys,

 

This is just to quickly let you know that we have released VIVAshop Ultimate 3.2 compatible with the new CS-Cart 4.12.2, and VIVAshop Multi-Vendor 3.2 compatible with the new Multi-Vendor 4.12.2.

 

* * * * * * See all details HERE
* * * * * * See VIVAshop Ultimate 3.2 DEMO
* * * * * * See VIVAshop Multi-Vendor 3.2 DEMO

 

VIVAshop-V3.2.jpg




#336281 Anyone Updated From Vivashop 2.xx To Version 3.x?

Posted by energothemes on 05 February 2021 - 12:41 PM in Store Design & Templates

So I created a dev site and installed the theme. It looks awesome, but it's going to take a while to get it customized to my store. The customization options are pretty mind boggling.

 

So, presumably I would have to get the dev store looking like I want it, then when I'm ready to go live with it I would need to import the orders that have come in in the meantime, correct? (plus any other changes, like new products added, etc.).

 

Dear kingsleypress,
 
We're happy that you like it :)
 
Yes, you need to import the latest orders, users, products, etc. before transferring your development store to your live store.
 
Always remember to make a local backup of both the files and database of the live store before making any major changes.
 
 

Kind regards,

EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#336224 Anyone Updated From Vivashop 2.xx To Version 3.x?

Posted by energothemes on 04 February 2021 - 12:17 PM in Store Design & Templates

Yes, instructions are incorrect, Brightness will work. You just need to change the theme to any non viva-shop theme so you can delete it 

 

Dear kogi,
 
Thanks for your messages and help.
 
Instructions are correct. The "Bright theme" is a CS-Cart default theme, as it may be seen the official demo here .
 
You just most probably don't have the "Bright theme" installed. If you go to "Design" - "Themes" and click on the "Browse all available themes" tab, you should see the "Bright theme” there.
 
Yes indeed you can switch to any other default CS-Cart/Multi-Vendor theme during the process. In the theme docs we have just randomly picked the "Bright theme".
 
As a matter of fact, that was a great point to be mentioned in the theme docs, so we have now adjusted that section of the theme documentation, in order to avoid any eventual further confusions. 
 
 
 

Kind regards,

EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#336125 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 02 February 2021 - 01:59 PM in Store Design & Templates

Actually I bought the theme,  the Multivendor theme,   And they charged me for the full price.   

 

I bought this a few weeks ago in January 2021.  

 

Dear TES,

We literally do not understand the purpose of this message... We have a product which is clearly explained on our site, together with its price. It is your own sole decision if you want to purchase a product or not in a certain moment of time, nobody is forcing you to do anything, so nobody is here to "charge" you anything, the decision to purchase something or not is totally yours!

 

As stated in the promotion image, and as already been replied here, the 20% discount was available between 24.12.2020 and 03.01.2021. We can guarantee that all VIVAshop orders made between that period got the 20% discount. You have just purchased our product after the promotion ended.

 

You may want to subscribe to our newsletter to be informed if and when future discounts/promotions are available.

 

As a matter of respect for us, as well as for all other users here, it would be great if you could just take the time to read what's already been said here, before misleading and spamming our thread. We would all very much appreciate your efforts. Thanks a lot!

 

 

Kind regards,

EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#336118 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 02 February 2021 - 01:36 PM in Store Design & Templates

ENERGO, 

 

We have bought your multivendor,   

 

But absolutely disappointed in your customer service.  We have raised two tickets and not once has anyone from your company bothered to email us or answer those tickets. 

 

Quite surprising since you keep advertising as the best theme ,  

 

 

We need to know: 

 

How do you add fields to the VENDOR APPLY FORM ,  

 

 

 

Anyone in the forum have issues with VIVA service or know how to get them to give help?  

 

 

Dear TES,

 

Thank you for your messages.

 

Well, first of all, we ALWAYS answer tickets, so, if you'd ever filed a ticket with us, rest assured that you received an answer (or more answers). If you have not received an answer in due time, then make sure that your spam filters do not block incoming emails from us, as every time you receive an answer to a ticket, you also receive an automatic email notification informing you that an answer has been provided. 

 

We wouldn't have been in the business for so many years now, providing the most popular theme on the market, if we'd provided "zero responses" to our customers in need for help, don't you think so?

 

Secondly, most probably you did not read what it is written everywhere on our site (as well as in every signature accompanying any of our emails to you) regarding our schedule, which is Monday to Friday10:00 - 19:00, GMT+2 (the GMT+ 2 time may be found here https://time.is/GMT+2 ). 

 

We do not know who you are, and what your intentions are by throwing here some totally false information. We can only guess that you are the person who opened the Ticket# 971*** (last digits hidden for privacy reasons), as this is the only ticket we received lately regarding the fields on the vendor application form.

 

If that is the case, you have opened only ONE ticket (not two as you stated here), and you have opened that ticket on Friday, January 29th, at 8:35 PM our time (GMT+2), which was outside of our business hours. However, this ticket has already been answered, but obviously you did not take the time to read our reply until this morning (our time).

 

As clearly stated on our site, each message is answered in maximum 24 business hours, and of course, messages are replied during our business hours. Time to answer depends on the workload, priority, as well as the time needed to investigate, provide solution, and physically write you the message. We have also taken this 24 business hours margin to make sure we also cover the worldwide time zone differences.

 

kingsleypress has already provided you with a bit of info about our service level, as well as kindly suggested you a hint in regards to time zones, but most probably you did not take the time to read that either. Instead, it seems to be much more convenient to you to falsely complain, to mislead, to spam our thread here. If you do the same with your own customers, then neither our theme, nor any other developer’s theme will help you create a successful business, our products will be totally useless to you.

 

Also, please bear in mind that we treat tickets with the same respect, and in the order they come, regardless of whether you have purchased $10k worth of products/services from us, or only $20 worth. Your money is the last thing we are concerned about, our main interest and goal being to provide best products and services, as by providing those, money will come anyway.

 

So, after you had opened the ONLY ticket on Friday, January 29th, at 8:35 PM (outside of our business hours)we have answered your ticket in the next working day, meaning yesterday, Monday, February the 1st, at 12:54 pm (our time), which was 2 hours and 54 minutes after we stared our Monday schedule.

 

So, technically, since we're off during weekends, we have answered your ticket 2 hours and 54 minutes after you had opened it. 

 

Now, although your support ticket did not comply with our support terms, as your question was not related to the theme, but related to the Multi-Vendor software itself (in which case support from CS-Cart should have been requested), as a first time customer with us, we have decided to assist though, and provided a thorough answer as to how you add fields in the Vendor application form. We have also specifically provided a link to the CS-Cart documentation (which you should have already read), which specifically describes the way you add those fields.

 

You have already read our reply, and even thanked us for it, so, complaining that you get "zero" answers from us is literally beyond our imagination. You even replied back today, February the 2nd, at 6:58 AM our time (GMT+2), saying you had followed our instructions as well as the CS-Cart documentation and had not managed to add the fields. We then again replied to you today at 12:22 pm our time (2 hours and 22 minutes after the beginning of our schedule), informing you that you had not carefully read our instructions, and we again explained how to add those fields in the Vendor application form by also attaching an explanatory image. 

 

Therefore, we have assisted you (even beyond the scope of our support services) and indeed answered the only ONE ticket you have ever opened with us, and will always assist you and anybody else in accordance to all of our terms. Our only obligation as a developer is to provide with what you have been promised and purchased from us, however, your obligation as a customer is to get informed and read before trying to defame a developer who had spent a huge deal of time, hard work and passion, to provide you with a unique solution as well as world-class services, at a fraction of the cost.

 

 

 

Kind regards,
EnergoThemes
www.energothemes.com

Our business hours: MONDAY - FRIDAY, 10:00 - 19:00, GMT+2  (https://time.is/GMT+2)




#335793 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 25 January 2021 - 05:46 PM in Store Design & Templates

Can is till avail your 20% discount?

 

Dear fbranjo,
 
Thank you for your message. 
 
As indicated in the above image with the Holiday deal, the 20% discount was available between 24.12.2020 and 03.01.2021.
 
You may want to subscribe to our newsletter to be informed if and when future discounts/promotions are available.
 
 
Kind regards,
EnergoThemes
www.energothemes.com



#334878 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 24 December 2020 - 06:48 PM in Store Design & Templates

Dear all,
 

The end 2020 is getting closer, and, as usual, we'd like to thank all of our customers, partners and colleagues for being with us again in 2020. New good things will be coming in 2021.

 

May you all have Very Happy Holidays!     :)

 

We have prepared for you a 20% Holidays Discount on VIVAshop theme new licenses.

 

Simply use the following coupon code at checkout: HOLIDAYS2020

 

 

MP-Christmas-2020.jpg




#334339 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 12 December 2020 - 01:14 AM in Store Design & Templates

Dear all,

 

We'd like to inform you that we have just released VIVAshop Ultimate 3.1 compatible with the new CS-Cart 4.12.1, and VIVAshop Multi-Vendor 3.1 compatible with the new Multi-Vendor 4.12.1 

 

* * * * * * See all details HERE
* * * * * * See VIVAshop Ultimate 3.1 DEMO
* * * * * * See VIVAshop Multi-Vendor 3.1 DEMO
 

VIVAshop-V3.1.jpg




#333865 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 27 November 2020 - 01:54 PM in Store Design & Templates

How do I extend my theme updates subscription, when signed in to my account at https://www.energothemes.com/ I can't find where that option is.

 

Dear maxam,

 

You can renew a subscription only after an existing subscription expires. Please check your email as we have already provided all the details in response to the email you had sent with this question.

 

 

 

Kind regards,
EnergoThemes
www.energothemes.com




#333848 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 26 November 2020 - 11:43 PM in Store Design & Templates

Hey guys,

 

We have prepared a BLACK FRIDAY special deal for you!

 

Get a 30% discount for ANYTHING you purchase today! The only day in the year when you can get such deal! 1f642.png

 

The offer is available today only!

 

 

MP-VIVAshop-BF-2020.jpg




#333847 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 26 November 2020 - 11:37 PM in Store Design & Templates

Dear all,

 

Thank you for your appreciations as well as for your valuable feedback, it is much appreciated. We'd like to share some of the fixes we have been taken care of lately:

 

* Fixed compatibility with PHP 5.6
* Fixed product features alignment on product page
* Fixed an error that appeared when the Wishlist addon was disabled
* Added bottom mobile sticky bar to tablets
* Fixed display issues on iPad Pro
* Fixed overlapping issue between product options and other elements
* Fixed design when "Display product details in tabs" settings is activated
* Fixed Vendor store search error on mobile devices
* Fixed caching issue with the Product Page Quick Info blocks
* Fixed issue when multiple tabbed multi-scrollers where displayed on the same page
* Fixed issue with the "ET - Category Search" addon settings not being applied
* Added design for the "Common Products from Vendors" Multi-Vendor addon

 

All of the above fixes were uploaded in the theme archive which may be downloaded from the Downloads area of your account. If you open a ticket on our support page, we'll take care of uploading the latest fixes on your site.  

 

We'd also like to remind you that bug reports may be sent at any given time on our support platform regardless of your support subscription, so reporting issues with any of our products is and will always be free of charge. This would be the best way to get any issues with the theme fixed asap, directly by the developers of VIVAshop, who know this theme the best, without the need to wait in vain for somebody to provide a solution. So feel free to open a ticket in case of any bugs or issues found in the theme, as we are the first ones interested in getting them fixed asap.

 

 

Kind regards,
EnergoThemes
www.energothemes.com

 




#333398 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 11 November 2020 - 09:03 AM in Store Design & Templates

Is 4.12 update are ready for vivashop? I will switch with 4.12 ?

 

Dear teosu,
 
CS-Cart/Multi-Vendor 4.12 was not released. A theme cannot be compatible with a CS-Cart/Multi-Vendor version which was not released yet. And, after it is released, there is still some time needed so we may adapt the code to the new CS-Cart/Multi-Vendor version. 
 
 
Kind regards,
EnergoThemes
www.energothemes.com



#333397 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 11 November 2020 - 09:02 AM in Store Design & Templates

Struggling to get the theme working. Gives a 401 on a fresh install. Will dive into it

 

Dear mumbomedia,
 
We haven't encountered such an error on a clean CS-Cart/Multi-Vendor installation. Why don’t you open a ticket on our support page with how to reproduce the problem?  We’ll be happy to assist.
 
 
Kind regards,
EnergoThemes
www.energothemes.com



#333353 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 10 November 2020 - 11:51 AM in Store Design & Templates

Dear mathisbenier,

 

Thank you for your appreciation and we're happy that you like it.

 

We're also happy that we have contributed towards making up your mind for choosing CS-Cart and VIVAshop 3.

 

Enjoy it! :)

 

 

Kind regards,
EnergoThemes
www.energothemes.com




#333348 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 10 November 2020 - 11:15 AM in Store Design & Templates

Great theme, Just installed and the only issue I am seeing is when a customer is on a product and selects one of the options for the product that has a drop down list. The list goes behind the description.
 
 
issue.png

 
 
Dear CutRiteFX,
 
Thank you for your appreciation as well as for your feedback.
 
We have recreated the issue on our development servers and it has been addressed. The theme archive has been updated with the fix. You can re-download the theme and copy the file "vivashop/css/et.less" to your server in "design/themes/vivashop/css/et.less". You may also need to clear your server cache in order to load the new file.
 
If you want us to handle this for you, simply open a ticket on our support page and we will take care of it.
 
 

Kind regards,
EnergoThemes
www.energothemes.com




#333347 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 10 November 2020 - 11:10 AM in Store Design & Templates

Great.  I can say  just what i wanted.  my wait is not wasted.  Thank you  team. you da man.

 

Dear sridhark,

 

Thanks for your appreciation and we're happy that we met your expectations :)

 

Enjoy it!

 

 

Kind regards,

EnergoThemes



#333232 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 06 November 2020 - 12:51 PM in Store Design & Templates

Best ever cs-cart theme..i will switch too

 

 

Dear teosu,

 

Thank you for your kind appreciation. We're happy that our hard work is being appreciated and that you like our new "baby". :)

 

Hope to see you joining the VIVAshop family soon!

 

 

Kind regards,

EnergoThemes



#333231 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 06 November 2020 - 12:28 PM in Store Design & Templates

Still waiting on details of using theme license on dev subdomain energo? how are we expected to upgrade the theme in a new environment if the license doesn't work on both our V2 and V3 site version? (same domain)

 

Dear theanalyst,

 

We have not received any requests from your side on our official contact form where answers are provided in maximum 24 business hours, so we do not know what are you expecting. We have never claimed nor ever guaranteed any assistance on any third party sites, including this forum. We only monitor this forum from time to time, when we provide general answers when needed, but no professional individual assistance can be provided in such environment. That is why we many times said that we have a specifically dedicated support page where individual technical assistance is provided, as well as a contact form where you can get in touch with us at any time, for other general inquiries, sales/pre-sales questions, licensing issues/requests, etc...

 

In addition, the answer to your question is already provided on this forum on 11 September 2020 - 12:45 PM here

 

Moreover, the answer to your inquiry is also stated in the theme docs here . So, what is it that you're "still waiting" for?

 

Therefore, if you got any licensing requests please send them here and we'll be more than happy to assist.

 

 

 

Kind regards,

EnergoThemes



#333168 Vivashop - The #1 Selling Theme For Cs-Cart And Multi-Vendor

Posted by energothemes on 04 November 2020 - 01:25 PM in Store Design & Templates

Of all the times we need a user manual, this would be it. Seems odd that they would not include that in the archive like they have always done in the past.

 

Dear kingsleypress,

 

Thanks for your message. 

Starting with VIVAshop 3, the documentation guide will be online for a more convenient way of accessing it at all times. 

 

We are also in the process of completely redesigning our own website. For the moment, the link is right below the "Live demo" button on the theme presentation page:

 

Also, please note that VIVAshop 3 has been completely recoded, so upgrading to VIVAshop 3 will be like installing a brand new theme, as any previous VIVAshop theme files and theme add-ons need to be removed from the server before installing new theme version. Please note that all theme styles, layout settings and custom changes made to the theme files will be deleted. We strongly recommend performing the update (installing VIVAshop 3) on a development store, or, at the very least make a full backup of both your current files and the database before proceeding. 

 

 

Kind regards,

EnergoThemes